poniedziałek, 12 października 2015

„Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego

Serial „Pierwsza miłość” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 1,9 mln widzów, o 240 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem w rynku telewizyjnym.


Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia do 6 października br. średnia widownia tego serialu wyniosła 1,9 mln osób, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 18,41 proc. wśród wszystkich widzów oraz 23,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do takiego samego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 5 października ub.r.) produkcję średnio śledziło 1,66 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,08 proc. oraz 20,78 proc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz