środa, 13 kwietnia 2016

Bartek mówi Arturowi, że Tola nie jest w ciąży!

Artur chce w końcu powiedzieć Kindze o ciąży Toli. Bartek w ostatniej chwili zdradza Kulczyckiemu tajemnicę Kaniewskiej.

fot. ATM GRUPA

"Pierwsza miłość" odcinek 2277. - Polsat, środa, 13.04.2016, godz. 18:00

Odkąd Bartek (Rafał Kwietniewski) poznał tajemnicę Toli (Anna Gzyra) naciska na dziewczynę, żeby wyjawiła prawdę Arturowi (Łukasz Płoszajski). Kaniewska ciągle odwleka moment, w którym miałaby się przyznać Kulczyckiemu, że nie jest w ciąży.

W 2277. odcinku "Pierwszej miłości" Miedzianowski odwiedza Tolę w pracy i prosi, aby jak najszybciej o wszystkim powiedziała Arturowi. 
Asystentka obiecuje przyznać się do wszystkiego swojemu kochankowi. 
W gabinecie Artura jednak odgrywa kolejną scenę, w której naciska na niego, aby powiedział o dziecku Kindze (Aleksandra Zienkiewicz).

Kulczycki zdaje sobie sprawę, że nie może dłużej okłamywać żony. Dzwoni do Bartka, żeby poinformować go o swoich planach. Miedzianowski stara się go odwieść od tego pomysłu i w końcu zdradza mu, że Tola nie jest w ciąży!

Artur jest wściekły i od razu jedzie do biura do Kaniewskiej.

– Jak się czuje nasze dziecko?! Nie udawaj głupiej...
– Ale o co ci chodzi?
– Ty się pytasz, o co mi chodzi? Powiedz mi, chciałaś mi życie rozpieprzyć dla zabawy czy przy okazji coś jeszcze ugrać?
– Artur, kocham cię!
– Nie wciskaj mi kitu! Manipulowałaś mną od początku!

Tola próbuje wytłumaczyć wszystko Arturowi. Ten jednak nie chce jej słuchać.

– Wynoś się z mojego biura! Wynoś się z mojego życia! Nie chcę cię więcej widzieć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz