niedziela, 14 lutego 2016

Ewa wmawia Michałowi, że zaciągnął ją do łóżka!

Michał pyta Ewę, czy między nimi do czegoś doszło. Kobieta oszukuje Domańskiego, że spędzili namiętną noc!

fot. ATM GRUPA / ipla TV

Michał (Wojciech Błach) próbuje się dowiedzieć, co wydarzyło się w nocy, kiedy wypił za dużo wina. Pyta o to Ewę (Ewa Gawryluk), obok której obudził się następnego ranka. Matka Krystiana nie odpowiada Domańskiemu, ale sugeruje, że spędzili razem namiętną noc.


Krystian (Patryk Pniewski) ma dość takiej atmosfery w domu. Chłopak nadal nie doszedł do siebie po próbie samobójczej i ma ochoty być świadkiem romansów rodziców. Krystian robi matce wyrzuty i prosi ją, żeby się wyprowadziła.


Kiedy Michał wraca wieczorem do domu, przed bramą spotyka Ewę z walizkami.
– Co się dzieje? – Domański jest zaskoczony.
– Wyrzucił mnie!
– Kto cię wyrzucił?
– Krystian z domu! Zadowolony? Plan wypalił! Brawo!
– Jaki plan? – Michał nie rozumie Ewy.
– Zaciągnąłeś mnie do łóżka, wykorzystałeś, oczerniłeś przed Krystianem i w końcu pozbyłeś!
– Oczerniłem? Co ty mówisz w ogóle?
– Sam tego chciałeś!
– Czego?
– Przespać się ze mną – kłamie Ewa.
– Byłem pijany!
– Ale tylko ja ponoszę tego konsekwencje!



Ewa wsiada do taksówki i odjeżdża. Czy Ewa będzie jeszcze próbowała poderwać Michała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz