piątek, 24 kwietnia 2015

Najbardziej rozchwytywana gwiazda tej wiosny gra w PM

Piękna i utalentowana- taka jest aktorka pochodząca z Kazachstanu, która wciela się w postać Pauliny Sobolewskiej w "Pierwszej Miłości". Tej wiosny spełnia swoje największe marzenie- uczy się tańczyć w programie "Taniec z gwiazdami".
Do Polski przeprowadziła się mając zaledwie 16 lat. Zakochała się w naszym kraju i tutaj postanowiła studiować. Jednak to właśnie teraz nadszedł jej czas! Jak sama mówi jej życie nigdy nie było tak intensywne. Gra w Pierwszej Miłości i ciężko trenuje do programu "Taniec z gwiazdami, gdzie od pierwszego odcinka jest w gronie faworytek! Jej tanecznym partnerem jest Rafał Maserak. Mimo że media sugerują, że taneczna para może mieć ze sobą romans Julka uparcie zaprzecza tym pomówieniom. W najnowszym magazynie "Sens" tak odpowiada na pytanie, o to czy Rafał złamie jej serce:- "O Boże, nie złamie! Z Rafałem fajnie mi się współpracuje, bo jest osobą pełną uroku zawsze wszystko mu wybaczę. Ale on też czasami musi mi wybaczyć, bo jeśli coś mi na próbach nie wychodzi i zaczynam słabnąć, to włączają mi się mechanizmy obronne i się denerwuję. Już tak mam, że gdy tylko poczuję, że emocji w środku jest zbyt dużo, wyrzucam je, by stworzyć miejsce dla spokoju "
Piękna aktorka ma okazję pokazać się nam na parkiecie z całkiem innej strony. Nic więc dziwnego, że Julka jest bardzo rozchwytywana. Sesje zdjęciowe i wywiady z aktorką były kiedyś rzadkością, natomiast dziś pojawiają się coraz częściej.


Już dziś Julce bardzo przyda się Wasza pomoc! O 20. w Polsacie będziecie mogli na żywo obejrzeć jej kolejne zmagania z tańcem. Przed nią pasodoble do utworu zespołu Bajm "Co mi Panie dasz". Niestety nawet najlepsze wykonanie tańca może nie wystarczyć, jeśli aktorce zabraknie sms-owego wsparcia! Gorąco, więc Was namawiamy do wysyłania sms-ów o treści 5 pod numer 7340. Pokażmy jaką siłę mają fani "Pierwszej Miłości".
My życzymy Julii samych sukcesów.
fot: magazyn Sens
magazyn InStyle
Tomasz Raczek





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz