wtorek, 22 listopada 2016

Melka da Krystianowi kosza!


Melka będzie miała aż dwóch adoratorów! Krystian przekaże przez pośrednika Melce prezent, przypominający o tym, że między nimi były kiedyś gorące uczucia! Dziewczyna pomimo romantycznego gestu swojego byłego chłopaka pójdzie  na randkę z Pawłem!


Fot.: ATM GRUPA

Wszyscy bardzo ucieszyli się ze szczęśliwego powrotu Melki do domu. Oboje z Pawłem wrócili poobijani, ale żywi. Chłopak, który uratował Amelię nie będzie jednakże jedynym, który kieruje rozmarzone spojrzenie w kierunku Amelii. Krystian  postanowi przekazać prezent Marysi, by podarowała go Melce.

Chwilę po tym, jak Amelia  umówi się z Pawłem na randkę Marysia przekaże jej paczkę zawiniętą w różowy papier. Gdy dziewczyna otworzy paczuszkę ukaże jej się album ze zdjęciami! 
Na wszystkich są we dwoje - Krystian i ona, całujący się, w objęciach. 
Melka dopiero po przejrzeniu wszystkich zdjęć, na ostatniej stronie znajdzie wepchniętą kartkę papieru, która okaże się być listem od Krystiana. 



Wojtek i Marysia  postanowią zostawić dziewczynę samą, by na spokojnie mogła przeczytać to, co były chłopak napisał jej w liście:

Dopiero, gdy zaginęłaś dotarło do mnie, ile dla mnie znaczysz. Ciągle o Tobie myślałem. I wszystkie wspomnienia wróciły. Pamiętasz? Jacy kiedyś byliśmy szczęśliwi? Cieszę się, że wróciłaś.
Krystian.



Melka pomimo romantycznego listu od Krystiana, to z Pawłem pójdzie na randkę, na której będą całkiem nieźle się bawić!

1 komentarz:

  1. Coś się strasznie opuściliście z dodawaniem postów...

    OdpowiedzUsuń