piątek, 11 września 2015

Jowita jest zdrowa! Na jak długo nastąpi remisja...

Chora na raka Jowita (Joanna Opozda) z serialu "Pierwsza miłość" wygrywa walkę z nowotworem! Tak przynajmniej wskazują wyniki badań Jowity, które Radek (Mateusz Banasiuk) otwiera w tajemnicy przed ukochaną. 

fot. ATM GRUPA

Jego radość jest tak wielka, że postanawia uczcić fakt, że Jowita jest już zdrowa. Specjalnie dla niej organizuje imprezę w gronie przyjaciół w "Barbarianie". 


Ale reakcja Jowity psuje tę chwilę szczęścia. Czy Jowita naprawdę pokonała chorobę i jej życiu rak nie zagraża już rak?

Po tym jak u Jowity lekarze zdiagnozowali chłoniaka ziarnicę złośliwą, wyjątkowo niebezpieczną postać nowotworu układu limfatycznego wydawało się, że dziewczyna Radka skazana jest na śmierć! Ale Joanna Opozda zapewniła fanów "Pierwszej miłości", że nie zamierza odchodzić z serialu. A to oznacza, że Jowita nie umrze.


Jednak wątek choroby Jowity i jej walki o życie nie skończy się tak szybko. Co prawda w 2127 odcinku "Pierwszej miłości" Radek otwiera jej nadesłane pocztą wyniki badań i przekonuje się, że jego ukochana jest zdrowa, lecz w przypadku tak złośliwego nowotworu może nastąpić nagły nawrót. 

Radek nie zdaje sobie jednak sprawy, że jego radość być może jest przedwczesna. Organizuje imprezę dla Jowity w "Barbarianie", na którą zaprasza wszystkich ich przyjaciół. I właśnie wtedy ujawnia ukochanej wyniki tomografii komputerowej, która wskazują, że po leczeniu nastąpiła całkowita remisja nowotworu.



Przyjaciele Jowity cieszą się, że jest już zdrowa, lecz w oczach dziewczyny pojawiają się łzy. - Kiedy to dostałeś? - pyta Radka. - Wczoraj po południu jakoś... - tłumaczy się chłopak Jowity.

- 30 godzin. Czemu mi o tym dzisiaj mówisz? Było mi w ogóle powiedzieć za miesiąc, za rok! Co za różnica! Radek, na każdy dzwonek biegłam do drzwi jak głupia, jak widziałam jakiś list w skrzynce to... Przecież ja liczyłam sekundy! Człowieku, ja myślałam, że umrę, a ty co, imprezę sobie robisz? - wściekła Jowita wychodzi z baru, a Radek nie wie co powiedzieć. 

- Ale ze mnie debil, chciałem żeby było tak uroczyście... - przyznaje  w końcu widząc, że reakcja Jowity zaskoczyła wszystkich przyjaciół. Po chwili jednak dziewczyna Radka wraca i rzuca mu się w ramiona. 

Szczęście zakochanych nie trwa jednak długo. W 2141 odcinku "Pierwszej miłości" (emisja w środę, 30.09.2015), Jowita dowiaduje się, że rak znów zaatakował.


Radek odnajduje załamaną Jowitę, która nie może pogodzić się z niesprawiedliwym losem. Próbuje namówić ukochaną, by kolejny raz udała się na leczenie. Szansą dla Jowity może okazać się leczenie w klinice w USA, które jednak nie będzie tanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz