piątek, 13 marca 2015

Awantura na urodzinach Błażeja

Przy­ja­cie­le zor­ga­ni­zu­ją Bła­że­jo­wi im­pre­zę nie­spo­dzian­kę, jednak nie wszystko pójdzie po ich myśli.
Znajomi organizują przyjęcie niespodziankę z okazji urodzin Błażeja. Ku zaskoczeniu wszystkich solenizant przez przypadek sam dostarczy sobie tort na imprezę. 

Podczas spotkania Jowita bardzo ostro potraktuje Luizę. Pod jej adresem padnie kilka nieprzyjemnych słów. Do końca imprezy Luiza będzie przygnębiona. Gdy Mikser dowie się co jest powodem jej złego humoru od razu uda się do Jowity, by powiedzieć jej co o niej myśli. Do awantury dołączy również Radek, który postanowi bronić swoją ukochaną przed atakiem przyjaciela.

 Czy przez Luizę i Jowitę zakończy się przyjaźń Radka i Miksera? Jak na zachowanie gości zareaguje Błażej? Dowiecie się ogladając Pierwszą Miłość.



fot ATM Grupa

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że moja Jowitka pokaże tej bandzie debili z Mikserem na czele. Jowitka tak trzymaj, pokaż na co cię stać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że Jowita nagada tej Luizie bo denerwuje mnie tym użalaniem się nad sobą jaka to ona nie jest pokrzywdzona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio wkurza mnie ta Luiza. Mikser o nią walczy, a ta tylko się nad sobą użala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!! Naprawde sie ciesze ze Jowita wygarnie tej beznadziejnej płaczce co o niej sądzi!!! Idiotyczna jest ta Luiza!! Szkoda tylko ze Jowita znow bedzie ta najgorsza...... no ale cóż

    OdpowiedzUsuń