piątek, 20 września 2013

Marysia alkoholiczką po zdradzie Huberta

W nowych odcinkach "Pierwszej miłości" Hubert (Michał Czernecki) przyznaje się Marysi (Aneta Zając) do nocy spędzonej z Sandrą (Monika Dryl). Prawda o zdradzie ukochanego jest jednak dla Majki zbyt bolesna. Zrozpaczona Marysia zaczyna uciekać w alkohol! Czy Paweł (Mikołaj Krawczyk) z "Pierwszej miłości" wyciągnie byłą żoną z alkoholizmu?

Jakie macie zdanie na ten temat ? 

Własność zdjęć
https://www.facebook.com/Pierwsza.Milosc.tv 
fot. ATM Grupa

9 komentarzy:

  1. coś musi się dziac w tym filmie wreście!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że paweł serialowy wyciągnie marysie z alkoholizmu i wrócą do siebie i będą szczęśliwą rodziną. uwielbiam ten serial

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysia z Pawłem już nie będą razem... za dużo sobie krzywd wyrządzili, przez te lata :( Majka mogłaby zbliżyć swoje relacje z Szymonem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakim szymonem? dajcie spokoj z gogusiami i dzieciakami. Pawel wielki powrot!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysia niech bedzie z Pawłem.... ma z nim dziecko nie wkoncu ją weznie z tych klopotow i niech beda razem

    OdpowiedzUsuń
  6. weście przestańcie ,zostawił ją w życiu prywatnym , a teraz chcecie ich razem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję ze Majka nie wpadnie w alkoholizm to zgudny nałog

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże ogarnijcie się z tym Pawłem! To już było! Serial ma iść do przodu a nie cofać się do tyłu!

    OdpowiedzUsuń